نظرات 6 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ http://goldokhtar.sepehrblog.ir/extra-2966.html

با سلام
مفتخرم شما دوست گرامی را دعوت کنم به بازدید از این صفحه ی شگفت انگیز وبلاگم که مطمئنا در گذر زمان حقانیت و کیفیت ادعای مان را به وضوح درک خواهید کرد.
این وبلاگ در نظر دارد نرم افزار های کمیاب و نادر و بعضا قیمتی را بطور رایگان در اختیار کاربران حامی خود قرار دهد.
شما دوست عزیز نیز می توانید ضمن عضویت در وبلاگ و پیوستن به جمع حامیان از امکانات جانبی وبلاگ نظیر انیمیشن های طنز که محصول کمپانی های معروف می باشید دیدن فرمایید و از امکان دانلود مطالب آرامش بخش پاورپینت شده بهره مند شوید و به مطالعه ی برگزیده مقالات و نقد و خلاصه کتب بپردازید.
فکر می کنم سعی کرده ام نظر همه ی گروه
سلیقه ای را جلب کنم.
تبصره1:نخستین ارسال لینک دانلود نرم افزارها نیمه ی اول آذر ماه خواهد بود.
تبصره2:نرم افزارهای ارسالی با ضمیمه ی آموزش کاملا تصویری و جامع فارسی که توسط خودم بصورت پی دی اف شده تهیه می گردد عرضه خواهد گشت.
تبصره3:تبلیغات وبلاگ در صفحه ی اصلی می باشد
منتظر حضور سبزتان هستم.
موفق و پیروز و سربلند باشید[گل]

ساناز یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ http://goldokhtar.sepehrblog.ir/extra-2966.html

با سلام
مفتخرم شما دوست گرامی را دعوت کنم به بازدید از این صفحه ی شگفت انگیز وبلاگم که مطمئنا در گذر زمان حقانیت و کیفیت ادعای مان را به وضوح درک خواهید کرد.
این وبلاگ در نظر دارد نرم افزار های کمیاب و نادر و بعضا قیمتی را بطور رایگان در اختیار کاربران حامی خود قرار دهد.
شما دوست عزیز نیز می توانید ضمن عضویت در وبلاگ و پیوستن به جمع حامیان از امکانات جانبی وبلاگ نظیر انیمیشن های طنز که محصول کمپانی های معروف می باشید دیدن فرمایید و از امکان دانلود مطالب آرامش بخش پاورپینت شده بهره مند شوید و به مطالعه ی برگزیده مقالات و نقد و خلاصه کتب بپردازید.
فکر می کنم سعی کرده ام نظر همه ی گروه
سلیقه ای را جلب کنم.
تبصره1:نخستین ارسال لینک دانلود نرم افزارها نیمه ی اول آذر ماه خواهد بود.
تبصره2:نرم افزارهای ارسالی با ضمیمه ی آموزش کاملا تصویری و جامع فارسی که توسط خودم بصورت پی دی اف شده تهیه می گردد عرضه خواهد گشت.
تبصره3:تبلیغات وبلاگ در صفحه ی اصلی می باشد
منتظر حضور سبزتان هستم.
موفق و پیروز و سربلند باشید[گل]

پوراسماعیلی سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ http://pooresmaeili1.blogsky.com

آقای رحیمی سلام
بالاخره این عکسو گذاشتی تو وبلاگت؛خیلی عالی دیدی سوژه عالی ؛کنتراست و ادیت هم به جای خود؛خیلی جالب شده.موفق باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام. خدا قوت.چند عکس جدید گذاشتم. لطفا به وب من سری بزنید و با نظرات سودمند خودتون منو راهنمایی کنید. با سپاس.

[ بدون نام ] یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

عالیه. کنتراس خوبی داره.موضوعشم که حرف نداره.
«تو خود بخوان حدیث مفصل ازین مجمل»

علی هاشمی یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://seyedalihashemi.com/

اگر چه صحنه دلخراشیه اما عکس زیبایی هست
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد